כרטיסים לאנריקה איגלסיאס בישראל 2018



כרטיסים לאנריקה איגלסיאס בישראל - מאי 2018 כשנתיים אחרי ההופעה בהיכל מנורה מבטחים - הזמר אנריקה איגליסאס יופיע שוב בישראל בסוף מאי בפארק הירקון בתל אביב. המוסיקה הלטינית הפכה בשנים האחרונות לז'אנר האהוב על הקהל הישראלי, ולגל הכוכבים הלטיניים שמגיעים לישראל מצטרף גם אנריקה איגלסיאס. זאת ממש לא הפעם הראשונה שהכוכב הבינלאומי מגיע להופיע בארץ, אבל ב-28 במאי הוא מתכנן לחזור ובגדול. לפני כשנתיים וחצי הזמר הסתפק במופעים קטנים בהיכל סגור, אבל ההתנפלות של המעריצים הישראלים גרמו לפתיחה לא מתוכננת של מופע נוסף. הפעם, המפיקים כבר שיכנעו את איגלסיאס ללכת בגדול והמופע יתקיים בפארק הירקון. 

תקציר כרטיסים לאנריקה איגלסיאס בישראל: איגלסיאס הצעיר הוציא את אלבום הבכורה שלו, שהיה מורכב משירים ספרדיים, ב-1995, ובמהלך החצי השני של שנות התשעים צבר פופולריות בשוק המוזיקה הלטינית. ב-1999 הוא הוציא את אלבומו הראשון באנגלית, "Enrique", אך היה זה האלבום "Escape" משנת 2001 שהביא לו את עיקר תהילתו - לא מעט בזכות הסינגל "Hero" שהיה ללהיט ענק בכל העולם.

כרטיסים לאנריקה איגלסיאס בישראל:
אתר זה הוא אתר מידע אשר מספק מידע ותוכן חיוני לגולשים ברשת. אנו מאפשרים גישה למידע דרך אתרים המאפשרים זאת בצורה חוקית ומלאה.












לאחר שמילא את היכל מנורה מבטחים בתוך 24 שעות פעמים ברציפות עד אפס מקום אנריקה איגלסיאס חוזר לישראל והפעם לפארק הירקון גני יהושע למופע שיפתח את מופעי הפארק בישראל לקיץ 2018. מחירי הכרטיסים ינועו בין 285 ש"ח לבין 655 ש"ח. מבצעים והנחות 1+1 כרטיסים לאנריקה איגלסיאס בישראל מוצעים בחברות שונות, ומאפשרים הנחה בין עשרות למאות שקלים לכרטיס.