יובל המבולבל פורץ את גבולות ההופעות המוכרים

יובל המבולבל אומר שאחרי שעשיתי את ה-DVD, הלכתי ל"הד ארצי ואמרתי להם שהם לא צריכים להשקיע כסף, אבל האם הם יעזרו לי להפיץ אותו. הוא ממשיך, "הם הסכימו, אבל הצרה הייתה שהם לא עושים את זה כמו שצריך. הם היו ממוקדים יותר מדי בכוכבים הגדולים. לעתים קרובות הייתי נכנס לחנות ולא היו עותקים של ה-DVD שלי, אז במקום זה הייתי מוכר אותו אחרי ההופעות שלי או לתת אותו בחינם במסיבות יום הולדת.

במקור, יובל המבולבל עשה רק 1,000 עותקים של ה-DVD הראשון, אבל היום, הוא אומר, נמכרו יותר מ-100 אלף עותקים, "זה רק הולך וגדל", הוא קורא, ומאז 2003, דמותו של יובל המבלובל של שמטוב יצרה תוכנית טלוויזיה משלו בערוץ הילדים הפופולרי הופ, הציג גרסה משוכללת לבמה של מופע הקניון שלו והופיע בתערוכת "חנוכה", פסטיגל.

בשבוע שעבר, בדרן ראה את ההשקה הרשמית של ה-DVD השני שלו, אשר פגע חנויות לפני שלושה שבועות. עם יותר מ-40,000 עותקים כבר נמכרו, מסיבת ההשקה היתה רומן נוצץ. עוד כמה בדרנים לילדים אחרים הגיעו לתמיכה, כולל הדוגמנית / השחקנית מירי בוהדנה והקומיקאי ישראל קטורזה.

ובליל שבת האחרון, תוכנית הטלוויזיה המובילה בישראל, ארץ נהדרת, השתעשעה ביובל המבלבל במערכון על ערכם של בדרנים לילדים. "חלק מהאמנים רואים עבודה עם ילדים כעל רק הפסקה בדרך להתפרסם", אומר שמטוב. "אבל זה לא איך שאני רואה את זה, עבודה עם ילדים היא מה שנותן לי את הסיפוק הרב ביותר. אולי בעוד חמש או עשר שנים אני ארגיש אחרת, אבל בינתיים זה המקום שבו אני רוצה להיות.

כשנשאל אם כל התהילה עלתה לראש, שמטוב אומר שהוא שומר על הרגליים על הקרקע, "יש לי המון הצעות חברות כדי לפרסם את המוצרים שלהן, אבל אני אעשה רק משהו שנותן ערך לחיים, משהו מענין וחינוכי לילדים", הוא אומר, "ביסודו של דבר, אני מרוצה מהדרך שבה התגלגלו הדברים - שזה קרה ככה . זו היתה הדרך הנכונה בשבילי, הוא מסיים, כשאתה עובד קשה על משהו, זה יותר מספק.

יש לי המון הצעות של יובל המבולבל הופעות מחברות לפרסם את המוצרים שלהן, אבל אני אעשה רק משהו שנותן ערך לחיים, משהו מעניין וחינוכי לילדים, הוא אומר. בעיקרון, אני מרוצה מהאופן שבו הדברים התגלגלו - שזה קרה ככה. זו היתה הדרך הנכונה בשבילי.